beantwoord

Werkzaamheden dinsdag 5 augustus

• 1 augustus 2014
  • 4 reacties
  • 209 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Hallo, ik heb even een vraag: op dinsdag 5 augustus zijn er de volgende werkzaamheden
•er rijden minder treinen tussen Rotterdam Centraal en Dordrecht; maak gebruik van de overige treinen
•stap over in Dordrecht bij een reis tussen Den Haag Centraal/Rotterdam Centraal en Breda

Ik kom van station Goes en moet naar station Amsterdam Sloterdijk. kan ik dan in de trein blijven zitten of moet ik alsnog overstappen bij station Dordrecht?
icon

Beste antwoord door Tochjo 1 augustus 2014, 12:29

Uit de aankondigingen over werkzaamheden wordt niemand meer wijs. Beter gebruikt u de reisplanner, waarin deze werkzaamheden zijn verwerkt. Dan ziet u dat u niet hoeft over te stappen.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3
Uit de aankondigingen over werkzaamheden wordt niemand meer wijs. Beter gebruikt u de reisplanner, waarin deze werkzaamheden zijn verwerkt. Dan ziet u dat u niet hoeft over te stappen.
Uit de aankondigingen over werkzaamheden wordt niemand meer wijs. Beter gebruikt u de reisplanner, waarin deze werkzaamheden zijn verwerkt. Dan ziet u dat u niet hoeft over te stappen. Ok dankjewel. ik wist niet dat de werkzaamheden in de reisplanner werden verwerkt. Danku
Badge +3
Ja, vanaf tien dagen voor aanvang van de werkzaamheden is de reisplanner bijgewerkt.
Ha MarkV, Welkom op het NS Serviceforum. Bedankt voor het stellen van je vraag, goed om te zien dat je het forum nu ook gevonden hebt. Het antwoord van Tochjo is juist, onze werkzaamheden worden ook in de reisplanner verwerkt. Indien je na het plannen van je reis nog vragen hebt, beantwoorden we deze vragen graag voor je.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Op Het Station' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.

Reageer