Dag,
Ik ontving een brief ergens in februari. "Op 24 februari worden de fietskluizen van het Titus Brandsmapelin verplaatst naar de Oostriklaan. [...] In de week van 31 maart worden ze weer teruggplaatst." Zie bijlage voor de hele brief. Het verhaal klopt niet. In de week van 24 februari is gestart met werkzaamheden aan de Oostriklaan. Vanaf 14 april wordt er gewerkt aan het Titus Brandsmaplein. Vooralsnog is mijn fietskluis onbereikbaar omdat er een hek omheen is geplaatst.
Worden deze fietskluizen nog verplaatst? Of blijven ze nu weken lang onbruikbaar? In dat geval denk ik dat er iets van financiële compensatie moet komen. Ik betaal voor een dienst die tijdelijk niet wordt geleverd.
Gezien mijn ervaringen van een aantal jaren geleden met dezelfde fietskluis waar NS Fiets indertijd 10 pogingen nodig had om mij een werkende sleutel te sturen heb ik er weinig vertrouwen in dat dit goed komt.
Storend is ook dat in de brief het nummer van de NS klantenservice vermeld wordt. De 5 opties die ik daar kan kiezen gaan niet over fietskluizen. Als ik dan maar een optie kies wordt mij doorleuk verteld: "Ja meneer, die fietskluizen, dat doen we niet meer, dat is een ander proces".
Bart Hoekstra.