beantwoord

Wie bepaalt het fietshandhavingsbeleid op een station?

• 18 november 2014
  • 2 reacties
  • 143 Bekeken

De fiets van mijn dochter is gelabeld en apart gezet op station Schagen terwijl ze er 5 dagen geleden nog op gefietst heeft. Ik heb altijd begrepen dat fietsen gelabeld worden en als die er dan na ca. een maand nog ongebruikt staan, weggehaald worden. Mijn dochter gebruikt deze fiets 5 dagen per week en was toevallig een paar dagen ziek. Ik vind het verontrustend dat ze na 5 dagen haar fiets uit een hele rij tegen elkaar aan staande fietsen moest halen (wat ze overigens alleen niet kon redden).
Wie regelt dit?
icon

Beste antwoord door Brian NS 18 november 2014, 15:23

Beste Petraw,

Het klopt dat de gemeente daarover gaat. Je zou dit dus even bij de gemeente moeten aankaarten, zij gaan over het verwijderen van fietsen en hoe lang zo'n fiets in de stalling mag staan. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'op het station', zodat het beter vindbaar is.
Bekijk origineel

2 reacties

Volgens mij gaat de gemeente daarover.
Beste Petraw,

Het klopt dat de gemeente daarover gaat. Je zou dit dus even bij de gemeente moeten aankaarten, zij gaan over het verwijderen van fietsen en hoe lang zo'n fiets in de stalling mag staan. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'op het station', zodat het beter vindbaar is.

Reageer