beantwoord

Wie bewaakt mijn fiets?

• 13 maart 2015
  • 3 reacties
  • 250 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik betaal voor de bewaakte fietsenstalling op Station Alkmaar Noord.
Maar dit is nu al de tweede keer dat als ik mijn fiets ophaal dat er in geen velden of wegen een bewaker te vinden is.
Hoe zit dat?
icon

Beste antwoord door Brian NS 14 maart 2015, 11:46

Beste Ioanis,

De fietsenstalling op station Alkmaar Noord is een stalling waar gedurende de openingstijden een medewerker of beheerder aanwezig is. Ik weet niet waar de beheerder was op het moment dat jij je fiets ophaalde, maar hij zou dus wel aanwezig moeten zijn. Ik zal je feedback over het station intern even doorgeven, al denk ik dat de beheerder op dat moment even bezig was met andere werkzaamheden.
Bekijk origineel

3 reacties

Raar, u krijgt toch een bonnetje neem ik aan, zo gaat het in elk geval bij mij. Kunt u gewoon zo naar buiten wandelen met een fiets ?

Dat lijkt me niet de bedoeling.
Er zijn op het Noorderstationnetje wel fiets kluizen. Als u dat heeft betaalt u wel aan mee. Surf dan op www.nsfiets.nl. U kunt ook de klantenservice voor bellen. Of een brief schrijven per post. Zie onderaan.

Telefoon

U kunt onze Klantenservice bereiken op telefoonnummer 030 - 751 51 55, van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 18.00 uur. En zaterdag van 9:00 u - 17:00 u.

naar boven
U kunt ons indien nodig ook per post bereiken:

NS Klantenservice
Afdeling NS Fiets
Postbus 2572
3500 GN Utrecht

Als het erom gaat om een onbewaakte stalling dan is de NS niet voor aansprakelijk. Het is beter om een 2e hands fiets te stallen als de fietsenstalling onbewaakt is en dus niet bemenst is. Mocht hij ooit gestolen worden dan kost het je minder gedoe.

Wij sturen echter geen post terug. Wij communiceren alleen per e-mail en eventueel per telefoon. Vermeld dus vooral die gegevens in uw brief. En bent u klant, vermeld dan ook uw klantnummer.
Beste Ioanis,

De fietsenstalling op station Alkmaar Noord is een stalling waar gedurende de openingstijden een medewerker of beheerder aanwezig is. Ik weet niet waar de beheerder was op het moment dat jij je fiets ophaalde, maar hij zou dus wel aanwezig moeten zijn. Ik zal je feedback over het station intern even doorgeven, al denk ik dat de beheerder op dat moment even bezig was met andere werkzaamheden.

Reageer