beantwoord

Wie heeft ervaring met Valys Begeleid/Vrij reizen?

• 10 mei 2014
  • 1 reactie
  • 553 Bekeken

Mijn moeder heeft ziekte van Alzheimer in beginnende stadium. Ze wil nog regelmatig haar kinderen opzoeken maar die wonen allemaal te ver weg waardoor ze afhankelijk wordt van valys. Als ze 3 keer bij een van de kinderen geweest is heeft ze al bijna al haar basis km (600 km) gebruikt. In het verleden heeft ze het wel met de trein gedaan. Maar omdat ze nu de ziekte onder de leden heeft zal het reizen met de trein ook minder worden. Nu heb ik gezien dat je met valys reizen met de taxi naar een groot station gebracht kunt worden en daar assistentie kunt krijgen van de spoorwegen wie heeft hier ervaring meer. dit zelfde geld ook voor valys begeleid reizen..
icon

Beste antwoord door Inge NS 10 mei 2014, 12:51

Welkom op het forum GEASTRAATHOF!

Klik hier en hier voor meer informatie over Valys Begeleid en Valys Vrij reizen. Reizigers met een functiebeperking kunnen tevens gebruimaken van NS Assistentieverlening. Klik hier voor meer info over deze dienst.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Op het station en de titel iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het forum GEASTRAATHOF!

Klik hier en hier voor meer informatie over Valys Begeleid en Valys Vrij reizen. Reizigers met een functiebeperking kunnen tevens gebruimaken van NS Assistentieverlening. Klik hier voor meer info over deze dienst.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Op het station en de titel iets aangepast om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer