beantwoord

WiFi op het station Arnhem Centraal

• 28 januari 2015
  • 4 reacties
  • 526 Bekeken

Sinds een tijdje is het wifi signaal op station Arnhem centraal zo slecht dat je geen verbinding meer kunt maken, deze vraag heb ik hier al eerder gesteld echter een afdoende antwoord van de NS bleef tot op heden uit. De Wifi is van KPN en wordt aangeboden door NS.
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 28 januari 2015, 15:54

Hallo Gerrit. Welkom op het NS serviceforum! Ik heb de titel van je topic een beetje aangepast om de vindbaarheid te vergroten. Het klopt inderdaad dat wij in samenwerking met KPN WiFi op stations aanbieden. Deze verbinding is van KPN, dus ik zal je om die reden willen doorverwijzen naar hen. De WiFi in de trein is overigens wel iets waarvoor je bij ons terecht kan.
Bekijk origineel

4 reacties

Conducteurs verwijzen je nog weleens naar NedTrain als je een defect aan de trein meldt, in plaats van de melding via interne kanalen door te geven.
Dat doet NS toch standaard, met problemen met OV chipkaarten verwijzen ze ook naar de leverancier, dus met problemen met WiFi verwijzen ze klanten door naar de internetprovider.
Op de site van de NS staat:
Op de volgende stations biedt NS WiFi aan:

Nu kan het aan mijn Nederlands liggen, maar ik zou toch denken dat het een dienst is van de NS die een onderaannemer (KPN) heeft om het te realiseren. Als er klachten zijn zou je toch bij de NS moeten zijn? Het is niet netjes om klanten direct door te verwijzen naar leveranciers.
Hallo Gerrit. Welkom op het NS serviceforum! Ik heb de titel van je topic een beetje aangepast om de vindbaarheid te vergroten. Het klopt inderdaad dat wij in samenwerking met KPN WiFi op stations aanbieden. Deze verbinding is van KPN, dus ik zal je om die reden willen doorverwijzen naar hen. De WiFi in de trein is overigens wel iets waarvoor je bij ons terecht kan.

Reageer