Ik werd aangesproken op wildplassen en kreeg gelijk een boeten van 104 euro voor het zo genaamde wildplassen ik zoekte gewoon even naar mijn fiets…
Ze stonden voor het station geparkeerd in Lelystad aan de kant van het gerechtsgebouw ik liep naar de fietsen stalling in om te kijken waar ik mijn fiets geparkeerd had. Ik zou die morgen rond 7:40 de trein naar Almere buiten hebben maar omdat er een verdachte tas in een trein stond werd alles gecanceld RI buiten ik ben toen met een collega uit Emmeloord mee gereden naar het werk waar ik werk smiddags ging ik weer rond 16:30 naar huis heb hier bij het hele stuk gelopen van de dukdalfweg naar het station Almere buiten hierbij had ik de trein van 18:01 richting Lelystad en kwam rond 18:20 aan ik was even ontregeld en zocht mijn fiets ik parkeer hem niet elke keer op de zelfde plek vandaar dat ik mijn fiets zocht ik liep heen en weer… er is vaak gepist bij het fietsen fietsen stalling maar nu werd ik er van beschuldigd dat ik geplast zou hebben terwijl dit niet het geval is. Ik heb tegen de NS persoon gezegd dat ik het niet was of had gedaa of nuberhaupt niet en als het nou wel zo zou zijn dat hij mij er op moeten betrappen en dit was niet het geval hij gaf aan dat hij van uit zijn busje die geparkeerd stond voor het station bij het gerechtsgebouw mij heeft zien plassen! Ik ben hier niet mee eens want dit klopt voor geen meter! Ik heb dit niet gedaan Mocht ik er hebben gestaan en stond dan daar te plassen en hij ziet mij plassen en hij heeft dan een hete daad dan had hij gelijk maar het was niet zo!!! Hij vroeg mijn id kaart ik ben daar best makkelijk in en heb geen zin in drama… hij verteld mij dat dit grapje wat ik dus niet gedaan heb 104 euro gaat kosten… moest mijn reactie er op geven en zij je hebt mij niet gezien toen ik plaste of er op betrapt! Want ik heb niet geplast!!! En toch de boete uitschrijven ik vindt dit echt heel kwalijk ik snap dat hik zijn werk doet maar dit is echt jammer… nu afwachten wanneer de boete op de mat valt had ook al contact opgenomen met NS maar ik vindt dit echt heel jammer dat dit zo moet gaan.. Ik ben een vaste klant van het NS en ik rijs al bijna mijn hele leven met het NS en nu dit echt jammer.
Beste antwoord door mrfreeze
Zodra je de boete per post binnenkrijgt, staat daarop vermeld hoe je in “verzet” kunt gaan.