beantwoord

Willekeurig geweigerd bij fietsenstalling utrecht jaarbeursplein

Toon eerste bericht

29 reacties

...
De situatie lijkt aangepast te zijn. Er staat nu een bord waarop mensen met krat en zitje een plekje in de klomp wordt aangeboden als je foets niet in t rek past. Bij de ingang van CS jaarbeurs al n paar keer n medewerker aangetroffen die kratjes en zitjesmensen vraagt of ze de fiets wel in het rek wilde zetten. (In mijn ervaring tot dusverre steeds aardig en beleefd, inclusief een bedankje.)

Er lijken ook minder foute fietsen te staan, weet niet of dit te maken heeft met het bord, of de verbale instructies, of dat de resterende foutparkeerders inmiddels gewoon verwijderd worden.

So far so good
Heel fijn om te lezen dat er verbetering merkbaar is, Hlml 🙂
Reputatie 5
Badge
de meeste fietsenrekken zijn niet gemaakt om daar de fietsen met brede banden, brede bagagerekjes, voorkratjes en kinderzitjes met hoge rugzitting te stallen. In alle stallingen waar ik kom, kan ik naast dit soort fietsen mijn fiets niet meer kwijt. Dus snap dat voor dat soort fietsen minder plek is want zij nemen vaak meerdere plekken in beslag. Nieuwe op deze fietsen afgestemde rekken zie ik niet zo snel komen gezien de kosten. Wel zouden stallingen meer plekken vrij kunnen maken door bestaande rekken te verwijderen en aangeven dat buren die plekken gestalde fietsen verwijderd kunnen worden/boete kunnen verwachten.

Reageer