Woeste Willem van Vlissingen

• 10 augustus 2015
  • 2 reacties
  • 157 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil geen vraag stellen, op 15 juli kwam ik 's avonds na ongeveer 12 uur reizen aan in Schiphol. Door een grondige bagagecontrolen en doordat ik moe was, miste ik mijn laatste trein naar Antwerpen. Na drie weken reizen door China, wilde ik naar huis, maar dat zat er niet in. Maar dank zij de vele telefoontjes van Willem, kreeg ik gratis een taxi van Rozendaal naar Antwerpen, en kon ik zo toch nog in mijn eigen bed slapen. Dus wil gewoon langs deze weg, ik vind geen andere, Woeste Willem van Vlissingen, nog eens extra bedanken, en zo in de bloemetjes zetten! Dank je wel, en wie weet reis ik nog eens naar Rozendaal! Groetjes van Sandia Brandt uit Lier, Belgiƫ.

2 reacties

Wat een verhaal. We vragen ons af wat uw klachten of vragen hierover zijn? En wie is Willem van Vlissingen nou eigenlijk? Deze persoon komt ons niet zo bekend in voor! Graag meer toelichting op uw topic.
Beste sandia brandt,

Leuk dat je via ons Serviceforum een compliment wil geven! En mooi dat het zo is opgelost. Zou je inderdaad iets meer informatie kunnen geven over de desbetreffende persoon? Dan kunnen we het hopelijk doorgeven aan de juiste Willem.

Reageer