beantwoord

zadel gestolen van e-bike?!

• 16 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 126 Bekeken

Kan  ik aangifte van een onderdeel van mijn gestalde electrische fiets bij een zelfservice NS-stalling in Hengelo? Of kan ik dat alleen voor hele fietsen doen? 

icon

Beste antwoord door Momo 16 oktober 2019, 00:28

Ik denk dat je dat het beste bij de politie kan navragen, daar zou je aangifte moeten doen van iets wat gestolen is. Ik vraag me alleen af wat ze er aan zullen doen, behalve opnemen in de statistieken.

Verder, wtf, worden er ook zomaar zadels van fietsen gejat? Was die makkelijk er af te halen met zo'n hendeltje of moest de dief daarvoor een inbussleutel hebben? 

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik denk dat je dat het beste bij de politie kan navragen, daar zou je aangifte moeten doen van iets wat gestolen is. Ik vraag me alleen af wat ze er aan zullen doen, behalve opnemen in de statistieken.

Verder, wtf, worden er ook zomaar zadels van fietsen gejat? Was die makkelijk er af te halen met zo'n hendeltje of moest de dief daarvoor een inbussleutel hebben? 

Hij is met zadelpen en al gestolen dus heb je wel gereedschap voor nodig. 

Reputatie 7
Badge

Een tamelijk "normaal" verschijnsel is dat er onderdelen van fietsen worden gestolen, waarbij het zadel altijd al populair is geweest.

Kijk maar eens rond in de "grote stad" hoeveel weesfietsen langzaam van alle los te schroeven onderdelen worden ontdaan.

Aangifte doen heeft geen enkel nut, voordat je het weet zit je een flinke tijd op het buro, en je wint er niets mee, hooguit worden zoals @Momo al aangeeft de statistieken er mee gevuld.

Hallo Nanc64, welkom op de NS Community.

Wat naar dat je zadel is gestolen! Ik zou inderdaad aangifte doen! Dat is ook nodig om het bij je verzekering terug te vragen of niet?

Reputatie 5

Ik woon in een wijk waar dit vaak gebeurd en politie wil juist aangiften want dan kunnen ze gerichter surveilleren

Reputatie 2

Zeker aangifte doen. Niet verwachten dat hier iets mee gebeurd, maar op een gegeven moment vinden ze de dader.

Als niemand aangifte zou doen, weet de politie niet eens dat er een probleem is.

Reageer