zaterdag 18-10-2014 geen kaartje uit automaat ontvangen

  • 19 oktober 2014
  • 4 reacties
  • 217 Bekeken

Fietskaartje in automaat besteld maar geen kaartje ontvangen. Gemeld bij de service balie maar aangezien er geen storing bekend was moest ik gewoon nog een kaartje kopen.
Hoe krijg ik nu mijn 6,= die ik dubbel heb betaald terug ??

4 reacties

Als u kunt bewijzen dat er dubbele transacties zijn geweest dan kunt u contact opnemen met de afdeling NS Fiets.
Postadres NS Klantenservice Afdeling NS Fiets Postbus 2572 3500 GN Utrecht
Telefoon Klantenservice: 0900-3438755 (voor dit informatienummer betaalt u uw gebruikelijke belkosten)
Beste liadeheus,

Heb je contant of met pinpas betaald?
Vriendelijke groet, Robby
Beste liadeheus,

Heb je contant of met pinpas betaald?
Vriendelijke groet, Robby

betaald met pin, zowel de eerste als de dubbele betaling
In dit geval kan je het beste een begeleidende brief met daarin de situatie en je gegevens samen je bankafschrift waar te zien is dat je dubbel hebt betaald opsturen naar de klantenservice. Je kan het opsturen naar het volgende adres:

NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht

Vriendelijke groet, Robby

Reageer