beantwoord

Zeg eens gewoon sorry!

• 23 juni 2015
  • 1 reactie
  • 172 Bekeken

Wederom was t weer raak op spoor 14 a/b met de verbinding Adam-Vlissingen 17.58. T bord gaf 14b aan de omroep meldt 14 a aan . Dan wordt t bord aangepast naar 14a. En ja hoor je raadt t al. Trein vertrekt vanaf 14b. Op zich goed gevoel voor humor en ziet er waarschijnlijk fantastisch uit als je dit mocht aanschouwen. Mensen die van A naar B rennen.

Maar wat mij nou stoort is als je naar de service balie gaat en je beklag doet, er met een stalen gezicht gezegd wordt dat we op de omroep hadden moeten luisteren. NS landt van je fluwelen stoeltje en zeg gewoon sorry..

Dat is pas een staaltje management! Gewoon sorry! Is niet moeilijk even je trots op zij schuiven even op je lipjes bijten en dan zeg je SORRY.. kom op NS jullie kunnen t..
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 25 juni 2015, 16:42

Ik heb het voor je nagevraagd in Amsterdam en het grootste gedeelte van de trein staat op 14 B. Voor de treindienstleider staat hij dus op 14 B en geven de borden dat ook aan. Als het een kortere trein is is het inderdaad verwarrend. Sorry dat ik je geen duidelijker antwoord kan geven.
Bekijk origineel

1 reactie

Ik heb het voor je nagevraagd in Amsterdam en het grootste gedeelte van de trein staat op 14 B. Voor de treindienstleider staat hij dus op 14 B en geven de borden dat ook aan. Als het een kortere trein is is het inderdaad verwarrend. Sorry dat ik je geen duidelijker antwoord kan geven.

Reageer