beantwoord

zitjes op perron Den Haag HS

• 20 augustus 2019
  • 8 reacties
  • 323 Bekeken

Onlangs zijn alle zitjes op het perron (tussen spoor 5 en 6) op station Den Haag HS verwijderd.
Komt hier nog iets voor terug? Er is nu alleen nog een (overbevolkte) wachtruimte op dit perron!
icon

Beste antwoord door Rueben NS 10 september 2019, 17:32

Dag Durk13,

Ik heb eindelijk terugkoppeling mogen ontvangen. En de bankjes die nu nog missen worden vervangen en de nieuwe bankjes worden binnen enkele weken geïnstalleerd. Dus nog even geduld!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge

en de nieuwe bankjes worden binnen enkele weken geïnstalleerd.

En ze staan er 😀, zo vernam ik @Rueben NS 

Dag Durk13,

Ik heb eindelijk terugkoppeling mogen ontvangen. En de bankjes die nu nog missen worden vervangen en de nieuwe bankjes worden binnen enkele weken geïnstalleerd. Dus nog even geduld!
@Durk13 Ik heb helaas nog niet kunnen achterhalen wat de status van de bankjes zijn. Of zijn ze inmiddels weer teruggezet?
Nog geen teken van werkzaamheden...
Inderdaad zijn er mooie monumentale banken, maar die staan aan de overkant....
Hoi Durk13,

Ik vermoed dat dit te maken heeft met de werkzaamheden te Den Haag HS. Echter heb ik het nog niet 100% zeker kunnen natrekken. Dus je hoort nog van mij hierover. Ik hoop wel dat ze snel weer tevoorschijn komen!
Reputatie 7
Badge
Er is nu alleen nog een (overbevolkte) wachtruimte op dit perron!

@Durk13 En vele tientallen meters aan (historische) banken langs de perrongebouwen.
In de nu verwijderde abri"s zat haast nooit iemand, behalve hangjeugd en verliefde stelletjes 😀
Reputatie 7
Badge +3
Ik val onder geen van beide groepen, maar ik heb er ook wel eens gezeten. Niet vaak moet ik toegeven, HS was niet niet mijn vaste overstapstation en als ik hier wel overstapte dan was het een korte overstap. Of er was het één en ander aan de hand waardoor ik dicht bij de overzichtsschermen wilde blijven om te zien wanneer ik daar weg kon komen.
Reputatie 7
Badge
Ik wist het al, die reactie zou er komen.
Maar goed, we weten nu wel dat @Momo niet in de deze groepen valt......... 😀

Reageer