beantwoord

Zwarte Levi's vergeten in stationshal Leeuwarden (op de piano vermoedelijk)

• 8 oktober 2016
  • 6 reacties
  • 187 Bekeken

Dag aardbewoners,

Gisternacht rond 00:15 mijn trui laten liggen op, vermoedelijk, de piano die in de stationshal van station Leeuwarden staat.

Balen.
icon

Beste antwoord door Annewil NS 8 oktober 2016, 17:20

Ik heb het even voor je nagevraagd en je trui is (nog) niet gevonden. Je kunt het opsporingsformulier invullen op onze website. Bellen heeft voor nu geen meerwaarde aangezien ik net al bij de juiste afdeling voor je heb nagevraagd of de trui is gevonden. Succes! En ik hoop van harte dat je hem terugkrijgt 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Heb je ook al gebeld met de klantenservice en een melding gemaakt?
Hallo Sjoerd_Veldkamp! Welkom op het NS Serviceforum.

Ik zoek even voor je uit of je zwarte trui gevonden is. Ik kom er op terug!
Trefwoorden:

...Kaas?
Ik heb het even voor je nagevraagd en je trui is (nog) niet gevonden. Je kunt het opsporingsformulier invullen op onze website. Bellen heeft voor nu geen meerwaarde aangezien ik net al bij de juiste afdeling voor je heb nagevraagd of de trui is gevonden. Succes! En ik hoop van harte dat je hem terugkrijgt 🙂
Heb je ook al gebeld met de klantenservice en een melding gemaakt? Nog niet! Kan ik daarvoor iemand op het station leeuwarden bereiken?
Ik heb het even voor je nagevraagd en je trui is (nog) niet gevonden. Je kunt het opsporingsformulier invullen op onze website. Bellen heeft voor nu geen meerwaarde aangezien ik net al bij de juiste afdeling voor je heb nagevraagd of de trui is gevonden. Succes! En ik hoop van harte dat je hem terugkrijgt :) Annewil, wat super lief! Dankjewel voor je moeite tot nu toe. Ik ga voor het formulier. De trui is fantastisch 🙂

Reageer