beantwoord

Zwerfafval op en langs het spoor

• 30 januari 2017
  • 58 reacties
  • 1756 Bekeken

• Intercity
  • 41 reacties
Welke dienst van ProRail ruimt eigenlijk het zwerfafval op en langs het spoor op en gebeurt dit ook met enige regelmaat? Het viel me op dat bepaald afval op het spoor van station Waddinxveen al langer dan 1 jaar rondzwerft...
icon

Beste antwoord door Thomas NS 14 februari 2017, 21:21

Update: RVH, ik heb goed nieuws. Puur door jouw melding en de input van de andere forumleden hebben we een schoonmaakdienst kunnen plannen van spoor 1 en spoor 2 op 21 en 22 februari. Dit was de eerste buitendienststelling waarbij het mogelijk was. Bedankt nogmaals voor jouw input, ik hoop dat het schone resultaat zal bevallen. Geef dat vooral ook door.
Bekijk origineel

58 reacties

Reputatie 7
Badge
Landrsthrn@
Mag het even wat rustiger graag? Deze toon is nergens goed voor.
Reputatie 7
Badge +3
@Trein-D
Wat is precies het probleem? Ik zie geen onvertogen woord staan in het bericht van Landrsthm.
Reputatie 6
Badge
Ja, leg mij ook eens het probleem uit. Of zal ik een moderator even ernaar vragen die dan vervolgens bevestigt dat er inderdaad helemaal niks mis mee is?
Ik wil nogmaals even aangeven dat ik zelf ook van het antwoord schrok en dat ik meerdere malen heb aangegeven dat dit na 1 augustus nogmaals is gemeld. Ondanks dat ik mij niet aangevallen voel snap ik misschien ergens wel dat jouw reactie een beetje als fel wordt gezien, landrsthrn. Dat was vast niet je bedoeling en het was ook vast niet de bedoeling van Trein-D om een discussie hierover los te maken. Laten we het bij het topic houden want dat is het belangrijkste. Ik ga morgen nogmaals bij Pro Rail informeren, maar indien er een foto kan worden aangeleverd dan ontvang ik die erg graag.
Reputatie 7
Badge
Ik wil nogmaals even aangeven dat ik zelf ook van het antwoord schrok en dat ik meerdere malen heb aangegeven dat dit na 1 augustus nogmaals is gemeld. Ondanks dat ik mij niet aangevallen voel snap ik misschien ergens wel dat jouw reactie een beetje als fel wordt gezien, landrsthrn. Dat was vast niet je bedoeling en het was ook vast niet de bedoeling van Trein-D om een discussie hierover los te maken. Laten we het bij het topic houden want dat is het belangrijkste. Ik ga morgen nogmaals bij Pro Rail informeren, maar indien er een foto kan worden aangeleverd dan ontvang ik die erg graag.

Ja dat klopt inderdaad Erryt. Het was totaal niet mijn bedoeling om een discussie te starten hoor. Maar ik schrok wel een beetje van de toon van landrstrn. Vandaar dat ik het even aangaf.

En jij doet ook maar gewoon je werk en daar mag ook wel wat meer waardering voor zijn hoor, vind ik. 🙂
Reputatie 6
Badge
Het kan best dat je schrok, maar die ''toon'' is er dus niet. Dat heet geavanceerd schrijven.
Reputatie 7
Badge +3
@Trein-D
Als niet je bedoeling is om een discussie te starten moet je geen opmerkingen maken over de de "toon" van landrsthrn. Ik kan met de beste wil van de wereld niet begrijpen wat je nu eigenlijk bedoelt. Wel heb ik het idee dat je het vervelend vindt om kritiek op NS te lezen.
En weer on topic. Ik heb nogmaals contact gehad en heb te horen gekregen dat er 1 maal per jaar wordt schoongemaakt op het spoor. Er komen dit jaar geen werkzaamheden meer.

Reageer