beantwoord

€10 afgeschreven ipv €5,30

• 2 januari 2015
  • 5 reacties
  • 267 Bekeken

Sinds wanneer kost een ritje zwijndrecht-Breda prinsenbeek €10,00? Dat werd afgeschreven bij uitchecken en was eerst €5,30.
icon

Beste antwoord door Thijs2 2 januari 2015, 11:06

Het bedrag van €10 suggereert dat er toch iets mis is gegaan met in- of uitchecken. Kun je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens en kaartnummer? Dan kijk ik het voor je na.
Bekijk origineel

5 reacties

Uiteraard heb ik goed in en uitgecheckt wat niet anders kan met de gesloten poortjes.
Het bedrag van €10 suggereert dat er toch iets mis is gegaan met in- of uitchecken. Kun je mij een privébericht sturen met je NAW-gegevens en kaartnummer? Dan kijk ik het voor je na.
Reputatie 1
Badge
je kan dat doodsimpel zelf meteen controleren door je kaart even tegen een gele automaat te halen en reishistorie in te zien. Het gebeurt ontstellend vaak dat mensen of de verkeerde paal of in/uitcheck verwarren. Als je account mijnNS hebt aangemaakt, kan je het ook online inzien, mar pas compleet na ca 24 uur. de oorzaak ligt bij die jongelui vaak in het meer naar je smartefone kijken of er al weer wat lijken op je fb zijn bijgekomen dan naar wa de paaltjes zeggen.
je kan dat doodsimpel zelf meteen controleren door je kaart even tegen een gele automaat te halen en reishistorie in te zien. Het gebeurt ontstellend vaak dat mensen of de verkeerde paal of in/uitcheck verwarren. Als je account mijnNS hebt aangemaakt, kan je het ook online inzien, mar pas compleet na ca 24 uur. de oorzaak ligt bij die jongelui vaak in het meer naar je smartefone kijken of er al weer wat lijken op je fb zijn bijgekomen dan naar wa de paaltjes zeggen.

Alles lezen aub!!!:@ Ik ben niet zo'n type jongere. Ten tweede is het onmogelijk met gesloten poorten aan de verkeerde kant in te checken. Het paaltje gaf aan wat het altijd aangeeft, namelijk ingecheckt 2e klas vol tarief voordeeluren abbonement.
Kijk naar je reishistorie op een kaartautomaat van NS !!!!

Reageer