beantwoord

10 euro automatisch afgeschreven zonder opladen

• 25 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 103 Bekeken

Beste NS Community, 

Een week geleden wou ik, bij een wandeling door de stad, een stukje omlopen voorkomen door via het station af te snijden en aldaar na in en uit te checken de stad in te gaan. Nu heb ik, naast een dal korting product ook altijd wel wat saldo op mijn kaart staan vanwege het automatisch opladen. Het viel mij op tijdens het in- en uitchecken dat er 10 euro  afgeschreven zou worden onder het mom van het opladen van mijn saldo. Geen probleem. Echter is deze 10 euro nooit bijgevoegd aan het saldo van mijn OV chipkaart, maar wel afgeschreven van mijn bankrekening nummer. Na 7 dagen wachten is het saldo nog steeds niet bijgewerkt op mijn OV chipkaart. Wat gaat er hier fout en bij wie kan ik deze fout laten recht trekken?

Gr. een gefrustreerde wandelaar. 

icon

Beste antwoord door MoDe 25 augustus 2020, 22:49

Heb je in jouw reisgeschiedenis gekeken? Dit kan via MijnNS, via de website van OV-chipkaart als jr hem gekoppeld hebt, of via een OV-chipkaart automaat. Mogelijk is er iets met het in- of uitchecken niet goed gegaan. €10 is het instaptarief wanneer je een abonnement hebt. Een gemiste uitcheck kunt je zelf herstellen via www.uitcheckgemist.nl

Je kunt ook jouw reisgeschiedenis navragen bij de klantenservice. Wij zijn een reizigers-helpen-reizigerscommunity en kunnen niet bij klantgegevens.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Neem contact op met de klantenservice van OV-Chipkaart. Zij beheren het automatisch opladen op de OV-Chipkaart.

Reputatie 7
Badge +3

Heb je in jouw reisgeschiedenis gekeken? Dit kan via MijnNS, via de website van OV-chipkaart als jr hem gekoppeld hebt, of via een OV-chipkaart automaat. Mogelijk is er iets met het in- of uitchecken niet goed gegaan. €10 is het instaptarief wanneer je een abonnement hebt. Een gemiste uitcheck kunt je zelf herstellen via www.uitcheckgemist.nl

Je kunt ook jouw reisgeschiedenis navragen bij de klantenservice. Wij zijn een reizigers-helpen-reizigerscommunity en kunnen niet bij klantgegevens.

Reageer