beantwoord

€10,- van m'n OVchipkaart verdwenen


Dag,

Maandag 27 juli op Amsterdam Amstel heb ik per ongeluk, na het opladen van m'n OV, nog een keer uitgecheckt. Nu is er 10 euro verdwenen van mijn OV chipkaart. Hoe krijg ik deze 10 euro terug?

Groet en alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Tochjo 1 augustus 2015, 13:15

U kunt restitutie aanvragen via de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (zie de link Live chat op www.ns.nl/contact), te e-mailen (zeg e-mail tegen Eva en volg de instructies) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3
U kunt restitutie aanvragen via de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (zie de link Live chat op www.ns.nl/contact), te e-mailen (zeg e-mail tegen Eva en volg de instructies) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer