Mijn kaart is gescheurd maar werkt nog wel en een conducteur adviseerde mij hem te laten vervangen om een boete te voorkomen als hij plotseling niet meer zou werken, er ook vanuit gaand dat dit gratis zou zijn.
Voor mij hoeft het niet eens gratis te zijn. €2 om mensen te ontmoedigen te snel aan de bel te trekken zou ik al acceptabel vinden.
Maar dit lijkt steeds meer op machtsmisbruik zoals toen ik me blauw betaalde aan een taxi om nog thuis te komen omdat het bord op het perron de trein naar Eindhoven al aangaf terwijl de trein naar Nijmegen er nog stond en ik en vele anderen daardoor de laatste trein naar Eindhoven miste,
en de steeds vaker voorkomende weggevallen treinen die gewoon niet rijden, zonder opgaaf van reden.
Knap lastig als je eenmaal gewend bent zonder auto te reizen en jammer, vind ik, van een bedrijf die het verder op zoveel punten heel goed doet.
Beste antwoord door Slidestops
De kosten zijn 7.50 voor een nieuwe kaart, de rest als administratiekosten om de abonnementen en dergelijke er terug op te zetten.
Dat is de prijs die TLS hanteert.
Bekijk origineel
Dat is de prijs die TLS hanteert.