beantwoord

2,40 van mijn rekening afgeschreven

• 17 februari 2020
  • 4 reacties
  • 139 Bekeken

Er is 2,40 van mijn rekening afgeschreven . Ik heb geen fiets gehuurd en heb automatisch opladen van mijn ov. Ik weet dus niet waar het vandaan komt. 

icon

Beste antwoord door Momo 17 februari 2020, 20:06

Heb je misschien wel een Traject Vrij (maand)abonnement of onlangs gehad? €2,40 kan het vol tarief  bedrag zijn van bv 1 of 2 stations verder reizen dan je traject is. Reizen buiten je traject worden niet van je saldo afgeschreven maar worden per automatische incasso geincasseerd. De facturen daarvoor zijn terug te vinden in je MijnNS account.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Heb je misschien wel een Traject Vrij (maand)abonnement of onlangs gehad? €2,40 kan het vol tarief  bedrag zijn van bv 1 of 2 stations verder reizen dan je traject is. Reizen buiten je traject worden niet van je saldo afgeschreven maar worden per automatische incasso geincasseerd. De facturen daarvoor zijn terug te vinden in je MijnNS account.

Ik heb inderdaad trajact vrij abbonement gehad en een keer verder gereisd dan mijn abbonement, dus dan zou dat inderdaad daar vandaan komen. Ik krijg helaas mijn facturen niet geopend. Ontzettend bedankt voor je snelle reactie.  

Reputatie 7
Badge +3

Er schijnt (weer eens) een storing te zijn in MijnNS waardoor het downloaden van facturen momenteel niet mogelijk is. Ik zou dat dan morgen nog eens proberen. Maar aangezien je inderdaad met een Traject Vrij verder bent gereisd is het zeer aannemelijk dat het daarvan komt. 

Reputatie 5

Als je nog weet naar welk station buiten je traject en wat je betaald traject is, dan kan je (als je dat nou echt nog nodig vindt) men hier meteen zeggen of dat klopt. 2,40 is Het MINImum tarief bij NS en geldt tot 8 KM.

Reageer