Ik ben nog goedgelovig, en verwachtte dat een live omroep van de behulpzame NS-medewerker, dan toch iets meer actuele/correcte informatie zou verstrekken. Verkeerd gedacht dus. In totaal duurde mijn reis 3uur + 20min.
De dag erna, weer vertraging. Dit keer 'maar' 30 min. (los van de ingecalculeerde extra reistijd).
Mijn 2 claimes heb ik 6 april gelijk ingediend. Vandaag ontdekte ik in 'mijnNS' dat blijkbaar mijn claimes zijn afgewezen. Afgewezen? Really? Ga mij dat maar eens uitleggen.
Beste antwoord door Stephan NS
Beste lianaelmans,
Welkom op het NS Serviceforum. Ik begrijp dat je het niet eens bent met je afgewezen claim. Zou je in een privébericht je NAW-gegevens, ov-chipkaartnummer, claimnummer en telefoonnummer kunnen sturen? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen en eventueel een bezwaar tegen de afgewezen claim indienen. Ik heb je topic verplaatst naar "OV-Chipkaart".\
Groet,
Stephan
Bekijk origineel
Welkom op het NS Serviceforum. Ik begrijp dat je het niet eens bent met je afgewezen claim. Zou je in een privébericht je NAW-gegevens, ov-chipkaartnummer, claimnummer en telefoonnummer kunnen sturen? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen en eventueel een bezwaar tegen de afgewezen claim indienen. Ik heb je topic verplaatst naar "OV-Chipkaart".\
Groet,
Stephan