beantwoord

2 abonnementen op één OV-chipkaart

• 7 oktober 2014
  • 3 reacties
  • 363 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Hoi iedereen,
Ik heb zojuist geprobeerd om een traject-vrij jaarabonnement aan te schaffen, maar kreeg de bericht dat ik geen twee abonnementen op dezelfde ov chipkaart kan zetten. Ik heb al een Dal Voordeel en Reizen op Saldo erop zetten. Ik neem aan dat ik geen twee abonnementen rop kan zetten die elkaar overlappen, in dit geval de 40% korting. Zou het werken als ik die Dal Voordeel eruit zet of moet ik toch een nieuwe ov chip gaan kopen?

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Ramon NS 8 oktober 2014, 11:47

Dag Tesco, goed dat je het forum hebt gevonden om je vraag te stellen. Het is juist dat er geen twee abonnementen op één OV-chipkaart kunnen staan. Je hebt twee opties in dit geval. Of je kan het Dal Voordeel abonnement stopzetten en je Traject Vrij op die OV-chipkaart zetten. Je kan ook je Traject Vrij aanvragen op een gratis nieuwe OV-chipkaart. Groet Ramon
Bekijk origineel

3 reacties

Dag Tesco, goed dat je het forum hebt gevonden om je vraag te stellen. Het is juist dat er geen twee abonnementen op één OV-chipkaart kunnen staan. Je hebt twee opties in dit geval. Of je kan het Dal Voordeel abonnement stopzetten en je Traject Vrij op die OV-chipkaart zetten. Je kan ook je Traject Vrij aanvragen op een gratis nieuwe OV-chipkaart. Groet Ramon
Bedankt voor je reactie. Ik heb liever dat ik een ov-chipkaart heb want ik reis ook op saldo. Met het traject jaarabonnement hou ik de 40% korting. Hoe kan ik mijn huidige Dal Voordeel stopzetten? Moet het schriftelijk of kan het via hier??
Opzeggen kan telefonisch (030 751 51 55) of schriftelijk:
NS Klantenservice, afdeling Abonnementen, postbus 2368, 3500 GJ Utrecht.

Reageer