Op 22-08-2023 om 07:41 heb ik ingecheckt op Dordrecht centraal, hierbij is 2 keer het instaptarief betaald. Voor de rit naar de eindbestemming is de normale ritprijs betaald/ overschot teruggestort voor 1 keer inchecken. Het 2de instap tarief is verdwenen bij de NS? Het inchecken is zichtbaar op Mijn-OV reishistorie maar niet in een van de andere overzichten. Zowel Uitcheckengemist.nl toont hem niet wat niet vreemd is gezien ik de uitcheck niet gemist heb. Ook bij de ns pagina zelf toont hij niks/ enkel de normale reis. Op alle wijzen bestaad mijn 2de incheck ronden niet en kan ik geen knop/ toon vinden om op de fout te wijzen(?).
Bladzijde 1 / 1
Hoi Gdeboon en welkom bij deze Community.
Ik adviseer je om hiervoor even contact op te nemen met onze klantenservice via social media, chat of telefoon.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.