beantwoord

2 verschillende prijzen voor zelfde rit

• 7 oktober 2019
  • 3 reacties
  • 100 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik heb 2 verschillende prijzen gekregen voor de rit van Utrecht Vaartsche Rijn naar Den Haag centraal en terug. Het zijn 2 keer dezelfde vervoerders afgelopen vrijdag de 4-10 en ook voor een rit naar Amsterdam centraal van zaterdag 5-10. Dit heb ik nog nooit gehad, hoe kan dit?

Edit: afbeelding verwijderd vanwege OV-chipkaartnummer.
icon

Beste antwoord door Maxime NS 7 oktober 2019, 09:29

Hallo jpd1, welkom op de NS Community.

Ik heb je afbeelding verwijderd omdat je OV-chipkaartnummer werd weergeven. Ik weet niet of het bij je reis naar Amsterdam net zo was, maar het prijsverschil Utrecht Vaartsche Rijn - Den Haag Centraal en Utrecht Centraal - Den Haag Centraal komt overeen met de prijzen op onze site. De rit was niet precies hetzelfde, dus de prijs ook niet, zoals MoDe ook al zegt.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Het klopt dat er verschillende prijzen gerekend worden. Heen was vanaf station vaartserijn, terug naar Utrecht Centraal. Dat zijn 2 verschillende stations.
Reputatie 6
Badge
Misschien verstandig @jpd1 om uw OV chipkaartnummer te verwijderen van dit openbare forum.
Hallo jpd1, welkom op de NS Community.

Ik heb je afbeelding verwijderd omdat je OV-chipkaartnummer werd weergeven. Ik weet niet of het bij je reis naar Amsterdam net zo was, maar het prijsverschil Utrecht Vaartsche Rijn - Den Haag Centraal en Utrecht Centraal - Den Haag Centraal komt overeen met de prijzen op onze site. De rit was niet precies hetzelfde, dus de prijs ook niet, zoals MoDe ook al zegt.

Reageer