beantwoord

20 euro afgeschreven nadat ik probeerde in te checken

• 1 juli 2017
  • 3 reacties
  • 200 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Afgelopen vrijdag probeerde ik in te checken, ik had haast dus deed dit per ongeluk bij een uitcheckpaaltje ipv een incheckpaaltje, nu is er 20 euro afgeschreven. Vervolgens heb ik aan de andere kant ingecheckt wel ingecheckt en ben ik verder gereisd. Maar hoe kan ik deze 20 euro terug vragen?
icon

Beste antwoord door Tochjo 1 juli 2017, 12:41

U kunt uw saldo terugvragen via de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals een contactformulier en het postadres, maar houdt u er rekening mee dat een reactie op een ingevuld contactformulier of papieren brief meerdere weken op zich kan laten wachten.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
U kunt uw saldo terugvragen via de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals een contactformulier en het postadres, maar houdt u er rekening mee dat een reactie op een ingevuld contactformulier of papieren brief meerdere weken op zich kan laten wachten.
Welkom op het NS Serviceforum, HansN :)

Dit kan natuurlijk eens gebeuren. Tochjo heeft je inmiddels van een antwoord voorzien zie ik.
Badge +3
Je zou het ook zelf nog recht kunnen zetten via www.uitcheckgemist.nl

Het kan zijn dat de gemiste incheck (omdat je uitcheckte) pas na een dag of twee zichtbaar is.

Reageer