beantwoord

2x uitgecheckt zonder in te checken

• 9 oktober 2016
  • 3 reacties
  • 146 Bekeken

Afgelopen weekend ben ik twee keer boodschappen gaan doen op het station van Utrecht en heb ik twee keer zonder na te denken uitgecheckt. Ongelofelijk dom natuurlijk want hierdoor is er €20,- van mijn ov-chipkaart afgeschreven, zonder dat ik in de buurt van een trein geweest ben.
Kan iemand mij vertellen wat ik nu kan doen? Heb inmiddels ook al besloten een andere supermarkt te zoeken..
icon

Beste antwoord door Tochjo 9 oktober 2016, 17:09

U kunt uw saldo terugvragen via de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres, maar houdt u er rekening mee dat een reactie op een ingevuld formulier of papieren brief meerdere weken op zich kan laten wachten.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Wanneer je in Hoog Catharijne bij het station in Utrecht wilt winkelen kun je door buitenom de stationshal te lopen de poortjes/uitcheckpalen vermijden.
Reputatie 4
Badge
Heb inmiddels ook al besloten een andere supermarkt te zoeken..

Het is natuurlijk altijd een goed idee om een andere supermarkt dan AH to go zoeken aangezien deze winkel zeker niet de goedkoopste is, maar je kunt ook gewoon steeds bij het passeren van een poortje je chipkaart aanbieden, over 2 maanden kun je in Utrecht niet anders. Wanneer je binnen een uur uitgewinkeld bent kost in- en weer uitchecken niets.
Badge +3
U kunt uw saldo terugvragen via de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS), een e-mail te sturen via dit contactformulier of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals het postadres, maar houdt u er rekening mee dat een reactie op een ingevuld formulier of papieren brief meerdere weken op zich kan laten wachten.

Reageer