beantwoord

2x20 euro afgeschreven zonder reizen

• 26 mei 2017
  • 3 reacties
  • 135 Bekeken

Hallo,
Kortgeleden heb ik een anonieme OV aangeschaft en ik ga na inchecken nog wel eens koffie halen buiten de poortjes. Vandaag gaf hij direct al aan "rit 20 eur" en ik dacht dat ik vergeten was uit te checken. Pas bij het automaat realiseerde ik me dat ik keurig had uitgecheckt en dat het ook niet anders kon (poortje). Vervolgens weer door het poortje... nogmaals raak: "min 20 eur".

Wat gaat er mis? Want nu ben ik 40 euro kwijt voor niks! Ik heb een foto gemaakt van mijn transacties en de laatste keren staat er alleen Uitchecken.

Mvg,
Simon
icon

Beste antwoord door Denice NS 26 mei 2017, 11:10

Hi Avondr90. Welkom op het Serviceforum!

Fijn dat het al is opgelost 🙂 Het klopt dat je, wanneer er om wat voor reden dan ook, onterecht saldo van je kaart is afgeschreven dat je dan het beste even contact met ons kan opnemen. Dit kan telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief) of door een bericht te sturen via Facebook, Twitter of Live Chat. Als er inderdaad blijkt dat er teveel/onterecht saldo is afgeschreven kunnen wij dat terugstorten op je bankrekening 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Hi Avondr90. Welkom op het Serviceforum!

Fijn dat het al is opgelost 🙂 Het klopt dat je, wanneer er om wat voor reden dan ook, onterecht saldo van je kaart is afgeschreven dat je dan het beste even contact met ons kan opnemen. Dit kan telefonisch via 030-7515155 (lokaal tarief) of door een bericht te sturen via Facebook, Twitter of Live Chat. Als er inderdaad blijkt dat er teveel/onterecht saldo is afgeschreven kunnen wij dat terugstorten op je bankrekening 🙂
Reputatie 7
Correct, je hebt een incheck en uitcheck zijde. Je kunt dit geld gewoon terugkrijgen hoor, via de klantenservice.
Opgelost. Kennelijk gaat het mis omdat ik uitcheck via uitcheckpoort....

Reageer