beantwoord

40% korting

• 2 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 2060 Bekeken

Ik heb een ov-chipkaart maar ik wil als het kan met 40% korting reisen is dat mogelijk ? of moet ik een hele nieuwe kaart aanvragen
icon

Beste antwoord door Thom 2 augustus 2016, 22:37

Als het een persoonlijke chipkaart is, kunt u er binnen een half uur een dalvoordeelabonnement opzetten en meteen met 40 procent korting reizen.

Heeft u een anonieme chipkaart dan kan dit niet. Als u een Dalvoordeelabonnement koopt, is de persoonlijke chipkaart overigens bij de prijs inbegrepen.
Bekijk origineel

3 reacties

dank jullie wel ik ga het verder uitzoeken als nog bedankt
Hallo RemySuurling, wil je eenmalig met deze korting reizen of zoals Thom aangeeft een abonnement?
Als je eenmalig gebruik wil maken van de korting dan kan dit alleen als je met iemand meereist. Je kunt dan het product 'Samenreiskorting' op je kaart laden. In dit topic vind je wat extra info.
Reputatie 7
Badge +4
Als het een persoonlijke chipkaart is, kunt u er binnen een half uur een dalvoordeelabonnement opzetten en meteen met 40 procent korting reizen.

Heeft u een anonieme chipkaart dan kan dit niet. Als u een Dalvoordeelabonnement koopt, is de persoonlijke chipkaart overigens bij de prijs inbegrepen.

Reageer