beantwoord

40% korting niet ontvangen

• 2 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 128 Bekeken

Op donderdag 25 juli om 12:46 nam ik de trein van Enschede naar Amersfoort. Ik heb een studenten weekend OV en zou dus doordeweeks 40% korting moeten krijgen. Deze heb ik alleen niet gekregen en ik moest de volle prijs betalen. Zou ik dit bedrag nog terug kunnen krijgen?
icon

Beste antwoord door Tamzin 2 augustus 2019, 17:00

Ik denk dat hier eerst even naar gekeken moet worden want dit verhaal klinkt wat vreemd.

Weet u zeker dat u in Enschede niet per ongeluk bij Blauwnet door de poortjes bent gegaan en in Amersfoort niet bij Connexxion? Als u verkeerd heb in- of uitgecheckt is er €20 (2 maal €10 instaptarief) afgeboekt. Een enkeltje vol tarief kost €20,50 en dan lijkt het dus net alsof er vol tarief in rekening is gebracht.

In elk geval kunt u het beste de Klantenservice even bellen, die kunnen wel zien wat er is misgegaan en het eventueel corrigeren.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Ik denk dat hier eerst even naar gekeken moet worden want dit verhaal klinkt wat vreemd.

Weet u zeker dat u in Enschede niet per ongeluk bij Blauwnet door de poortjes bent gegaan en in Amersfoort niet bij Connexxion? Als u verkeerd heb in- of uitgecheckt is er €20 (2 maal €10 instaptarief) afgeboekt. Een enkeltje vol tarief kost €20,50 en dan lijkt het dus net alsof er vol tarief in rekening is gebracht.

In elk geval kunt u het beste de Klantenservice even bellen, die kunnen wel zien wat er is misgegaan en het eventueel corrigeren.
Hoi Fraymakers en welkom bij de NS Community!

Vreemd! Zoals Tamzin aangeeft, kan het inderdaad zijn dat het inchecken niet heeft plaatsgevonden bij de juiste vervoerder en hierdoor jouw transacties niet kloppen.
Als je contact opneemt met de klantenservice kunnen we kijken en wellicht herstellen wat er fout is gegaan.

Je kan contact met de klantenservice opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Reageer