€40 onterecht betalen | NS Community

€40 onterecht betalen

  • 12 July 2022
  • 9 reacties
  • 252 Bekeken


Hai, ik vraag me af hoezo ik 2x €20 moet betalen voor Leiden centraal. Ik kan niemand van NS bereiken hier over. 


9 reacties

Ik zie twee opties:

1 Er ontbreken nog transacties, dat kan soms even duren. Er mist namelijk een uitcheck na de incheck om 10.22 uur.

2 U hebt aan de verkeerde kant van de poortjes proberen in of uit te checken. Het is vreemd dat u drie keer binnen één minuut iets geprobeerd hebt te doen om 18.39 uur in Leiden.

De vraag is dus wat u allemaal precies hebt gedaan.

Welkom bij onze Community, Putriwerkman!

 

Ik wil je voor deze situatie adviseren contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen zien wat er hier precies is voorgevallen* en je ook gelijk verder helpen met het corrigeren ervan.

 

*aangepast

Badge +3

de klantenservice. Zij kunnen meer informatie zien over wat er hier precies is voorgevallen

Wat kan de klantenservice dan zien dat de reiziger in de reishistorie niet kan zien?

Reputatie 7
Badge

Ik vraag me af of @Putriwerkman al in zijn/haar reishistorie heeft gekeken? Zo te zien is er tweemaal ingecheckt maar daarna niet uitgecheckt?

de klantenservice. Zij kunnen meer informatie zien over wat er hier precies is voorgevallen

Wat kan de klantenservice dan zien dat de reiziger in de reishistorie niet kan zien?

 

Excuus, het was niet mijn insteek om te insinueren dat zij meer kunnen zien. Ik bedoelde dat zij wel in één oogopslag kunnen zien wat er hier precies is gebeurd, en dus aangeven welke van de twee door Tamzin aangegeven opties van toepassing is. De kern van mijn bericht is dat de klantenservice het kan corrigeren voor Putriwerkman.

Ik heb mijn bericht aangepast om dat te verduidelijken.

Reputatie 7
Badge +3

Bij de 1e keer is niet binnen 6 uur uitgecheckt en het instaptarief ingehouden. De uitcheck om 18.39 uur is als nieuwe incheck gezien en er is geen uitcheck dus wederom €20 gemiste uitcheck. Dat is wat ik er van kan maken. 

Bij de 1e keer is niet binnen 6 uur uitgecheckt en het instaptarief ingehouden. De uitcheck om 18.39 uur is als nieuwe incheck gezien en er is geen uitcheck dus wederom €20 gemiste uitcheck. Dat is wat ik er van kan maken. 

Zoiets ja. Die missende eerste uitcheck zou kunnen komen omdat die transactie nog niet is doorgegeven of doordat er inderdaad niet is uitgecheckt.

Badge +3

Wel vreemd dat er bij die incheck van 10:22 dan geen locatie staat.

Reputatie 6
Badge +2

de klantenservice. Zij kunnen meer informatie zien over wat er hier precies is voorgevallen

Wat kan de klantenservice dan zien dat de reiziger in de reishistorie niet kan zien?

Ik weet wel dat ze ook de seconden kunnen zien.

Reageer