aangeleverde pasfoto’s ivm vernieuwen OV-chipkaarten

• 9 april 2020
  • 3 reacties
  • 155 Bekeken

Ref. uw recente mails aan de heer W.J. Maas (kaartnr 3528 **** **** ****, kenmerk *******) en mevrouw J.L. Maas-Seelen (kaartnr **** **** **** ****, kenmerk ******) heb ik namens hen vandaag via de link in uw mails nieuwe pasfoto’s van beiden aangeleverd. 
Wij hebben echter alleen een ontvangstbevestiging van de foto van dhr Maas ontvangen op ***@***.** ontvangen (terwijl het aanleveren daarvan problemen leek te geven). Echter vwb de aangeleverde foto van mevr. Maas (wat direct bevestigd werd via de site) hebben wij op voornoemd e-mail adres geen bevestiging ontvangen. 

graag ontvangen wij alsnog van de goede ontvangst van BEIDE pasfoto’s bericht op .
Indien niet goed ontvangen of niet voldoende aan de eisen graag per omgaande telefonisch contact op .

Bvd

Mvg

Esther Maas 

namens WJ Maas en JL Maas-Seelen 

3 reacties

Reputatie 7

Haal even alle persoongegevens en dergelijke weg, dit is een openbaar kanaal en voor iedereen te lezen

Hallo Esther Maas en welkom bij de NS Community,

Ik heb je gegevens aangepast zodat er geen misbruik van gemaakt kan worden. Daarnaast mis ik nog een vraag.

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity. Wij kunnen niet bij klantgegevens. 

Heeftu al in uw spambox van uw e-mail gekeken? Als ook daar geen bevestiging in zit dan kunt u het beste via Twitter Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Telefonisch is het erg druk, maar last in de avond kan het wat minder druk zijn.

Reageer