beantwoord

Aanpassing geboortedatum

• 3 oktober 2015
  • 3 reacties
  • 205 Bekeken

Geachte heer/mevrouw, op mijn ov-chipkaart staat een verkeerde geboortedatum in uw systeem. Wilt u dit voor mij aanpassen? De juiste geboortedatum moet zijn: ****. alvast bedankt voor de moeite. mvgr, Bart 😳
icon

Beste antwoord door Inge NS 3 oktober 2015, 14:39

Welkom op het forum Popocapetl12!

Het is inderdaad aan te raden om dit via de klantenservice aan te passen. Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kunt er ook voor kiezen om met ons te chatten (kies voor de link 'Live chat'), te e-mailen (Typ 'mail' bij 'Stel uw vraag aan Eva') of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Verder is het aan te raden om ook bij de klantenservice van OV-chipkaart na te gaan of de geboortedatum juist in het systeem staan. Klik hier voor de contactgegevens.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart en je persoonlijke gegevens uit de openingspost verwijderd i.v.m. je privacy.
Bekijk origineel

3 reacties

Bart, je kan het beste je ov-chipkaartnummer + geboorte datum even weghalen. Dit is een openbaar forum.
Om deze gegevens te wijzigen kan je het beste even bellen met de klantenservices NS/ OV-chipkaart.
Je kan je topic wijzigen via het potlood icoontje rechts boven in jouw stukje tekst.
Welkom op het forum Popocapetl12!

Het is inderdaad aan te raden om dit via de klantenservice aan te passen. Wij zijn 24/7 telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kunt er ook voor kiezen om met ons te chatten (kies voor de link 'Live chat'), te e-mailen (Typ 'mail' bij 'Stel uw vraag aan Eva') of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Verder is het aan te raden om ook bij de klantenservice van OV-chipkaart na te gaan of de geboortedatum juist in het systeem staan. Klik hier voor de contactgegevens.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum OV-chipkaart en je persoonlijke gegevens uit de openingspost verwijderd i.v.m. je privacy.
Een aanvulling: indien je geen NS-abonnement hebt maar alleen een OV-chipkaart los hebt gekocht, dan dien je dit te regelen via 0900-0980 (Klantenservice OV-chipkaart).

Reageer