beantwoord

Aanrijding met persoon

• 6 december 2017
  • 1 reactie
  • 257 Bekeken

Ik heb ben in Voorburg op de trein gestapt en toen bij Gouda eruit gegaan. Vervolgens wilde ik van Gouda naar Utrecht Centraal, maar er was een aanrijding met persoon en toen na ongeveer een uur wachten bleek dat de treinen nog wel een tijdje niet zouden rijden, ben ik terug gegaan naar Voorburg. Bij het uitchecken in Voorburg stond toen dat mijn rit 20 euro kostte, waarschijnlijk omdat ik bij hetzelfde station had ingecheckt. Hoe krijg ik mijn geld hiervoor terug?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 6 december 2017, 17:27

Hallo Rosa en welkom op het NS Serviceforum.

Wat spijtig om te lezen dat jij door vertraging (door een aanrijding) hinder hebt ondervonden van de hele situatie. Het was een lastige situatie die tot 15:00 uur heeft geduurd. Wanneer je dan incheck op station A en daar dan ook weer uitcheckt na enige tijd, wordt het instaptarief berekend. Dit is eenvoudig recht te trekken door contact op te nemen met onze Klantenservice (tel. 030 7515155 of via Social Media via Twitter/Facebook). Laat het ons maar weten of het gelukt is!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Hallo Rosa en welkom op het NS Serviceforum.

Wat spijtig om te lezen dat jij door vertraging (door een aanrijding) hinder hebt ondervonden van de hele situatie. Het was een lastige situatie die tot 15:00 uur heeft geduurd. Wanneer je dan incheck op station A en daar dan ook weer uitcheckt na enige tijd, wordt het instaptarief berekend. Dit is eenvoudig recht te trekken door contact op te nemen met onze Klantenservice (tel. 030 7515155 of via Social Media via Twitter/Facebook). Laat het ons maar weten of het gelukt is!

Reageer