beantwoord

Aanvraag OV kaart

• 8 september 2018
  • 7 reacties
  • 95 Bekeken

Ik heb een account en zelfs een activerinscode ontvangen per brief. Dat werkt maar ik heb een nieuwe OV kaart nodig zonder abonnement met Flex maar hij geeft constant aan technische storing wat nu ?
icon

Beste antwoord door Stijn NS 21 september 2018, 13:30

Update: Ik heb geen verdere reactie meer ontvangen van Demi22 dus ga ervan uit dat verdere hulp niet meer nodig is.

Voor de meelezers: Problemen met een Mijn NS account kunnen door verschillende oorzaken veroorzaakt worden. Ervaar jij problemen met een Mijn NS account? Neem dan vooral contact op met onze Klantenservice!
Bekijk origineel

7 reacties

Goedemiddag Demi22 en welkom bij de NS Community!

Ik snap even niet zo goed wat je precies wilt te doen. Je geeft aan een account aangemaakt te hebben, alleen is het mij onduidelijk of dit om een Mijn NS account of een Mijn OV-Chip account gaat. Zou je ook kunnen aangeven waar je precies een technische storing krijgt? Wanneer je een losse OV-chipkaart probeert aan te vragen via de website van de OV-Chipkaart, of wanneer je een abonnement aan probeert te vragen in combinatie met een nieuwe kaart?
Het is een Mijn NS account en ik heb een nieuwe OV nodig dat kan via NS staat er zonder abonnement ik volg dan de route via Flex aanvragen zonder abb. dan staat verder en dan huppa technische storing.dus binnen de NS omgeving ben ik.
Duidelijk, je probeert dus een NS Flex Basis te bestellen in combinatie met een nieuwe OV-chipkaart, maar in dat bestelproces krijg je een foutmelding. Momenteel heb ik nog niets bekend van een storing of iets dergelijks, dus ik durf zo snel niet te zeggen wat er mis zou gaan. Zou je kunnen proberen om de cookies van je browser te verwijderen? Soms wil dat nog wel eens helpen. Als dat het niet oplost, zou je dan een screenshot kunnen toevoegen van de specifieke foutmelding? Dan kan ik dat vervolgens doorgeven.
Cookies weg opnieuw alles gebprobeerd maar nee
Hm, vreemd. Ik heb je screenshot gezien en ook meteen verwijderd gezien er mogelijk privacy gevoelige dingen in staan. Ik kijk in ieder geval graag even met je mee of ik iets kan terugvinden als verklaring hiervoor. Zou je mij daarvoor een privébericht willen sturen (klik op mijn naam, knop 'Stuur bericht') met je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en e-mail adres?
Update: Demi22 heeft aangegeven dat ze het via een ander e-mail adres wilde gaan proberen en dat het oude account dus gelaten mocht worden zoals het was. Ik heb daarna nog aangegeven dat ik vermoedelijk het probleem wel gevonden heb en dat alsnog kan proberen te repareren, maar sindsdien heb ik geen reactie meer gekregen. @Demi22, zou je op mijn laatste privébericht nog kunnen reageren?
Update: Ik heb geen verdere reactie meer ontvangen van Demi22 dus ga ervan uit dat verdere hulp niet meer nodig is.

Voor de meelezers: Problemen met een Mijn NS account kunnen door verschillende oorzaken veroorzaakt worden. Ervaar jij problemen met een Mijn NS account? Neem dan vooral contact op met onze Klantenservice!

Reageer