beantwoord

Aanvragen kids vrij abonnement

  • 18 februari 2021
  • 1 reactie
  • 32 Bekeken

Ik wil op de OV-chipkaart van mijn dochter (6jaar) het Kids vrij abonnement toevoegen. Maar ik krijg bij de betaling een rare foutmelding. 

Doe ik iets fout, of gaat er iets niet goed in het proces?

 

icon

Beste antwoord door Denice NS 18 februari 2021, 10:46

Hi JoramH. Welkom bij de Community!

Ik zou je zo niet durven zeggen op basis waarvan je deze melding precies krijgt. Heb je wellicht ook al een andere browser geprobeerd? Indien je deze melding blijft krijgen wil ik je vragen om even contact op te nemen met onze Klantenservice. Dit kan via Facebook, Twitter, Live Chat of telefonisch.

Bekijk origineel

1 reactie

Hi JoramH. Welkom bij de Community!

Ik zou je zo niet durven zeggen op basis waarvan je deze melding precies krijgt. Heb je wellicht ook al een andere browser geprobeerd? Indien je deze melding blijft krijgen wil ik je vragen om even contact op te nemen met onze Klantenservice. Dit kan via Facebook, Twitter, Live Chat of telefonisch.

Reageer