beantwoord

Aanvragen restitutie bij vergeten check in / check uit web portal werkt niet

  • 18 mei 2020
  • 6 reacties
  • 129 Bekeken

De link die ik krijg in mn mail vanuit NS werkt niet.

Als ik direct via https://www.ns.nl/cico/vergetencic ga werkt het formulier niet.

Op zowel de chrome als de safari versie van de web portal lukt het me niet om mn geld terug te krijgen van een gemiste uit check.

Het formulier pakt de juiste invoer velden voor het vertrek en aankomst station niet. en leest in plaats van het station (wat een auto complete is nota bene) alleen ‘Van’ of ‘Naar’, welke ongeldige invoer is.

 

icon

Beste antwoord door Danny NS 18 mei 2020, 11:47

Hoi mrmooijman en welkom bij de NS Community!

Wat vreemd, het werkt hier namelijk wel. Je kan denk ik het beste contacten met onze klantenservice om de gemiste check-in/out te herstellen. Hier kan je vinden hoe je de klantenservice kan bereiken.

Bekijk origineel

6 reacties

Hoi mrmooijman en welkom bij de NS Community!

Wat vreemd, het werkt hier namelijk wel. Je kan denk ik het beste contacten met onze klantenservice om de gemiste check-in/out te herstellen. Hier kan je vinden hoe je de klantenservice kan bereiken.

Het probleem is opgelost via de mijnns portal, dit formulier werkt wel.

De link die je ontvangt in de email werkt echter niet, ik hoop dat dit alsnog wordt opgelost.
 

Fijn dat het formulier wel werkt, mrmooijman. Op die manier kun je in elk geval je claim indienen. Ik ga melding maken van de problemen met de link. 

Reputatie 3

Als je klikt op de link vanTS krijg ik de volgende melding.

Als je dan op het Engelse vlaggetje klikt... 🤔

Van een deel van onze pagina is geen Engelse versie beschikbaar. Ik vermoed dat hier aan gewerkt wordt aan verbeteringen en dat de pagina hierdoor af en aan werkt. 

Reputatie 3

Klinkt aannemelijk 😉

https://community.ns.nl/ns-nl-51/we-hebben-een-nieuwe-website-18886?postid=113651#post113651

https://community.ns.nl/abonnementen-2/voorwaarden-in-het-engels-49631?postid=337633#post337633

 

Reageer