beantwoord

abbonoment staat niet op kaart

  • 26 August 2023
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

,

icon

Beste antwoord door Tochjo 26 August 2023, 07:48

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Hebt u NS Flex en stelt u deze vraag omdat u Reizen op Rekening ziet staan op het schermpje bij inchecken in plaats van de naam van uw abonnement? Bij NS Flex staat dit er altijd, ongeacht of er een abonnement actief is. Dat komt omdat alleen het product om op rekening te reizen op de kaart staat en niet het abonnement zelf. Dit maakt het mogelijk om eenvoudig wijzigingen aan het abonnement door te voeren in Mijn NS zonder dat deze bij een kaartautomaat bevestigd hoeven te worden. In Mijn NS kunt u zien welk abonnement actief is.

Als u verder nog vragen hebt over uw abonnement, dan kunt u het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen dus alleen algemene informatie geven. De klantenservice kan zien of alles goed staat wat uw abonnement betreft.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Reageer