beantwoord

Abonnement niet actief?

• 3 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 139 Bekeken

Hi allen,

sinds kort dacht ik een abonnement te hebben met het volgende voordeel:

Dat is de korting 20% korting in de spits
40% korting in de daluren
40% korting in het weekend.
Voor €24,00 p/m

maar mijn reishistorie (rekening) is net zo hoog als vorige maand zonder abonnement hoe kan dit?

Het zou online door een NS medewerker omgezet worden maar het lijkt er op dat het niet gelukt is?

Graag hoor ik iemand die kan helpen!

Groet,
icon

Beste antwoord door Momo 3 oktober 2019, 20:03

Als je al wel NS Flex had maar dan zonder abonnement of een ander abonnement (bv Dal Voordeel) en je wijzigt dit naar Altijd Voordeel dan hoef je het niet bij een automaat op te halen, dus dan klopt het dat er geen bestelling klaar stond.

Ophalen van het NS Flex abonnement moet wel wanneer je eerder geen Flex had.

Wat geeft je MijnNS account aan wanneer je daar inlogt? Als je NS Flex Altijd Voordeel actief is moet dat te zien zijn op de startpagina.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Heb je het Altijd Voordeel-abonnement op een bestaande ov-chipkaart laten zetten? In dat geval heb je als het goed is een bevestigingse-mail gekregen, waarin staat dat je het abonnement nog moet activeren door het "op te halen" bij een kaartautomaat. Ga naar een automaat, hou de chipkaart voor de scanner en kies voor "Ophalen bestelling".
Hoi carlobrouwers en welkom bij de NS Community!

Wat je het beste kan doen is de klantenservice hierover contacten. We kunnen dan even kijken wat er aan de hand is.
Hi,

ik heb online via NS met dhr Chris gesproken die zou het voor mij online omzetten!

Ik ben ook voor de zekerheid bij een kaartautomaat gegaan daar stond dat er geen bestelling klaar stonden!

groet,

Reputatie 7
Badge +3
Als je al wel NS Flex had maar dan zonder abonnement of een ander abonnement (bv Dal Voordeel) en je wijzigt dit naar Altijd Voordeel dan hoef je het niet bij een automaat op te halen, dus dan klopt het dat er geen bestelling klaar stond.

Ophalen van het NS Flex abonnement moet wel wanneer je eerder geen Flex had.

Wat geeft je MijnNS account aan wanneer je daar inlogt? Als je NS Flex Altijd Voordeel actief is moet dat te zien zijn op de startpagina.

Reageer