Activeren Kids vrij lukt niet

• 20 August 2021
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

Ik probeer het product kids vrij te activeren op de OV chipkaarten van mijn 2 kleinkinderen. Na herhaaldelijke pogingen die niet lukten (steeds foutmelding bij betaling in webshop NS) heb ik tot 3 keer gebeld met de klantenservice, omdat ik zeker wilde weten, dat ik het product op het station kan ophalen morgen.

Ervaring: medewerker 1 absoluut ondeskundig, medewerker 2 ontzettend traag waardoor de verbinding na 9 minuten gewoon werd verbroken, medewerker 3 deed wel moeite, maar moest mij enkele malen in de wacht zetten met het gevolg….verbinding verbroken en ik nog steeds geen antwoord op mijn vraag of het gewenste product geactiveerd is.

Wat een slechte eerste lijns support is dit. Als ik vroeger op deze manier service had verleend, was ik direct ontslagen.

Ik ben nu echt boos en een vierde keer bellen heeft geen enkele zin.

WMG Schoenmaekers

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

De oude Grieken zeiden het al: woede zonder macht is zinloos. Anders dan met Klantenservice is het niet op te lossen.

Wie weet huppelt er hier vandaag een behulpzame moderator binnen. Die zijn ervaren en door de wol geverfd. :innocent:

Hoi Wiel56, welkom op de NS Community.

Je mag mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met je naam, adres, geboortedatum en e-mailadres. Dan kijk ik mee. 

Ik heb nog geen bericht mogen ontvangen, ik ga er dan vanuit dat er via een ander kanaal nog contact geweest is en dat het inmiddels opgehelderd is. 

Reageer