beantwoord

Activeren NS-account

  • 5 oktober 2018
  • 3 reacties
  • 197 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hello.
I received an email regarding account activation and a user code.
But when I enter the homepage, I get this message.

This invitation is not valid. Please try again, or contact the helpdesk to receive a new invitation.

What should I do?
And I applied for a new OV chip card while I was subscribing, but it hasn't come yet.
How long does the average delivery date take?

Thank you.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 5 oktober 2018, 21:23

Hello sola, welcome at our community,

The best thing to do is to try again of to reach our customer service for a solution. Here you can find details about our customer service.

It can take till 5 working days for the delivery of a new OV-chipcard.
Bekijk origineel

3 reacties

Hello sola, welcome at our community,

The best thing to do is to try again of to reach our customer service for a solution. Here you can find details about our customer service.

It can take till 5 working days for the delivery of a new OV-chipcard.

Onderwerp. Actiever uw NS- account 

Mijn ns .gebruiken www. ns.nl/ login met de undestaane activeringscode. Werk niet goed 

Dag NIEUWE10 en welkom op onze Community!

Wat spijtig om te lezen dat het activeren van je Mijn NS-account niet helemaal goed verloopt. De klantenservice kan je hierbij het beste helpen. Je kan contact met ons opnemen via: Facebook, Twitter, Chat of telefonisch op het nummer: 030 751 51 55.

Ik heb tevens even je reactie aangepast omdat er wat persoonlijke informatie in stond.

Reageer