beantwoord

adres - opsturen nieuwe OV-chipkaart

• 4 maart 2021
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

Ik heb net, in antwoord op een NS-mail, een nieuwe pasfoto upgeloaded. Ik neem aan dat een nieuwe kaart zal gestuurd worden naar mijn adres in België (****). Ik verblijf echter feitelijk vooral op mijn Nederlandse adres en omdat ik wegens corona niet makkelijk meer naar Gent kan reizen is mijn vraag of je de nieuwe kaart ook naar mijn Nederlands adres wilt sturen:

Groet,

Gegevens verwijderd door Moderator

icon

Beste antwoord door MoDe 4 maart 2021, 23:38

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity en geen postadres van NS. Jouw gegevens bestaan nu openbaar. Je kunt ze verwijderen door binnen het uur naar plaatsen op de 3 puntjes onderin jouw bericht te klikken.

Voor adreswijzigingen kun je het beste telefonisch, via Twitter Facebook of chat  contact opnemen met NS klantenservice.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +3

Dit is een reizigers-helpen-reizigerscommunity en geen postadres van NS. Jouw gegevens bestaan nu openbaar. Je kunt ze verwijderen door binnen het uur naar plaatsen op de 3 puntjes onderin jouw bericht te klikken.

Voor adreswijzigingen kun je het beste telefonisch, via Twitter Facebook of chat  contact opnemen met NS klantenservice.

Reageer