beantwoord

Afdrukken reishistorie NS automaat

Omdat een deel van mijn reishistorie niet goed in ov-chipkaart.nl terechtgekomen is wilde ik gisteren bij een NS automaat deze inzien en afdrukken.

Echter zag ik hierin wel al mijn transacties, ook degene niet met de NS gereisd, maar geen mogelijkheid tot afdrukken.

Is dit niet mogelijk op de grote automaat of keek ik ergens overheen?

Op sommige kleinere oplaadpunten is dit wel mogelijk, maar op Amsterdam CS was hierin nu net het papier op, vandaar dat ik het via de grote automaat probeerde
icon

Beste antwoord door Jouke NS 17 april 2019, 13:42

Hallo gotcha en welkom bij de NS Community.

Het kan een paar dagen duren voordat je reishistorie correct in Mijn NS en Mijn OV-chipkaart staat. Op de automaat kun je de laatste 10 transacties terugzien, net als via de servicebalie. Gaat het om transacties voor de laatste tien, dus eerder in de geschiedenis, dien je echt te wachten op de reishistorie in Mijn NS en Mijn OV-chipkaart. Eventueel kun je voor NS reizen contact opnemen met onze Klantenservice voor informatie. Doe dit via Sociale Media of Live Chat voor een snelle reactie.

Bekijk origineel

5 reacties

NS wilt een zo duurzaam mogelijk product leveren. Daar helpt het afdrukken van reishistorie niet bij. Je kan bij een Servicebalie op de grotere stations wel om een uitdraai vragen.
okay, dank je wel. Dan moet ik nog een week wachten om mijn declaraties te doen
Hallo gotcha en welkom bij de NS Community.

Het kan een paar dagen duren voordat je reishistorie correct in Mijn NS en Mijn OV-chipkaart staat. Op de automaat kun je de laatste 10 transacties terugzien, net als via de servicebalie. Gaat het om transacties voor de laatste tien, dus eerder in de geschiedenis, dien je echt te wachten op de reishistorie in Mijn NS en Mijn OV-chipkaart. Eventueel kun je voor NS reizen contact opnemen met onze Klantenservice voor informatie. Doe dit via Sociale Media of Live Chat voor een snelle reactie.
Reputatie 6
Badge +2
201904 17 14:09
Je kan ook van het scherm een foto maken.
Reputatie 3
Omdat je AMS noemt: op de automaten van de GVB-metro kan het wel (of kon, ik heb dat al tijden niet gedaan), op een lange dunne papier-rol, maar alle niet-GVB reizen staan met iets als ''vervoerder onbekend/anders''.

Reageer