Vorige week woensdag (26 maart) sloeg de intercity (Vlissingen naar Rotterdam Blaak) het station Rotterdam Blaak over. De trein reed direct door naar Rotterdam Centraal. Ik heb via de website van de NS een claim voor de vertraging ingediend, maar deze werd direct afgewezen. Helaas was het niet mogelijk om in die claim aan te geven dat mijn vertraging ontstond doordat station Rotterdam Blaak was overgeslagen. Hoe moet ik dit aanpakken?
beantwoord
Afwijzing claim vertraging
Beste antwoord door Thom
U geeft een reply op de email waar de afwijzing in stond. U licht toe hoe het zat, en dan kijkt een mens er naar. Doorgaans werkt dit goed.
De eerste claim is beoordeeld door een computer, en die kan alleen standaardsituaties aan. Als de computer het niet ‘snapt’ wijst hij een verzoek af. Een mens die het beoordeelt, is intelligent en dan heeft u veel meer kans.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.