beantwoord

Afwijzing restitutie

• 30 november 2017
  • 4 reacties
  • 159 Bekeken

Ik sta op m'n laatste treinreis alleen ingechecked op Amsterdam Centraal. Ik kon niet uitchecken op Haarlem Spaarnwoude, alle paaltjes waren buiten dienst. Nu staan m'n resiskosten op 20 euro. Restitutie aangevraagd, afgewezen met dit bericht:
Op basis van de door u opgegeven gegevens hebben wij de onderstaande volledige reis in onze administratie gevonden. Omdat er derhalve geen sprake is van een ontbrekende check in/uit, kunnen wij niet ingaan op uw verzoek tot restitutie.
Datum gemaakte reis met vergeten check in/uit: 27 november 2017
Beginstation:Amsterdam Centraal
Eindstation:Haarlem Spaarnwoude
Klasse:2e klas
Prijs van uw treinreis:€ 4,00

Maar toch staat op m'n dashboard bij de laatste reis 20 euro en niet in- of uitgechecked.
icon

Beste antwoord door satriale 4 december 2017, 17:17

Denice NS heeft me prima geholpen om dit op te lossen. Wat teveel afgeschreven is, krijg ik weer op mijn rekening gestort. Prima service!
Bekijk origineel

4 reacties

Welkom op het Serviceforum, satriale.

Hmm, dat is wel heel vreemd! Ik zoek het graag voor je uit. Wil je mij via een privébericht je NAW-gegevens, geboortedatum, OV-chipkaartnummer en e-mailadres sturen? Een privébericht kan je sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens op 'stuur bericht'.
Badge +3
Vreemd dat die uitcheck erbij staat terwijl de paaltjes niet werkten. Hoe weten ze dat dan?

Kijk (als het in Mijn NS niet lukt) anders even bij www.uitcheckgemist.nl of er inderdaad incomplete reizen zijn.
Denice NS heeft me prima geholpen om dit op te lossen. Wat teveel afgeschreven is, krijg ik weer op mijn rekening gestort. Prima service!
Fijn dat we het op hebben kunnen lossen 😃

Reageer