beantwoord

Alle reizen in 'Mijn reishistorie' staan op € 0,00

• 19 juli 2015
  • 1 reactie
  • 172 Bekeken

Hallo,

Maandelijks selecteer ik gewoonlijk in mijn account welke reizen buiten het traject om zakelijk zijn geweest. Hier download ik dan een PDF van, welke ik als declaratie gebruik bij mijn werkgever. Opeens staat alles sinds 2 juni op € 0,00. Ook dus de reizen die ik wel zou moeten betalen. Inmiddels heb ik wel een factuur gehad, maar deze kan ik niet indienen, omdat er ook privé reizen opstaan. Hoe krijg ik het voor elkaar dat de juiste prijzen wel weer getoond worden in mijn account?

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door theofiel 19 juli 2015, 13:45

U kunt hier niets aan doen, dit betreft een bug in het systeem bij de NS (zie bijvoorbeeld hier)
NS is al geruime tijd op de hoogte van deze bug en beweert al wekenlang hard aan een oplossing te werken. Helaas bleek enkele dagen geleden dat NS ten onrechte had aangenomen dat deze fout zich uitsluitend voordeed bij andere vervoerders (en had men nooit de moeite genomen om deze aanname te verifiëren), dus zal men tot dat moment nog weinig vorderingen hebben gemaakt met een oplossing.
Bekijk origineel

1 reactie

U kunt hier niets aan doen, dit betreft een bug in het systeem bij de NS (zie bijvoorbeeld hier)
NS is al geruime tijd op de hoogte van deze bug en beweert al wekenlang hard aan een oplossing te werken. Helaas bleek enkele dagen geleden dat NS ten onrechte had aangenomen dat deze fout zich uitsluitend voordeed bij andere vervoerders (en had men nooit de moeite genomen om deze aanname te verifiëren), dus zal men tot dat moment nog weinig vorderingen hebben gemaakt met een oplossing.

Reageer