beantwoord

als ik mijn ovdalurenkaart omzet naar 1e kl zijn mijn vrije dagen kaartjes dan automatisch ook 1e kl

• 9 november 2015
  • 4 reacties
  • 153 Bekeken

bij het ophalen van mijn bestelling bleek dat nl niet
icon

Beste antwoord door Sivan NS 10 november 2015, 10:29

Ik zie dat je een Voordeelurenabonnement hebt, dat op 07-11-2015 is verlengd. Ik heb jouw Keuzedagen per 07-12-2015 gewijzigd naar 1e klas. Voor de 2e klas Keuzedagen zou je 22,50 terugkrijgen, en de nieuwe set kost 49,50. Dit wordt met elkaar verrekend, wat betekent dat wij nog 27 euro zullen afschrijven.
Bekijk origineel

4 reacties

Beste Peet, welkom op het Serviceforum. Goed dat je jouw vraag hier stelt!

Wat voor abonnement heb je precies? Keuzedagen zijn beschikbaar bij een Voordeelurenabonnement, Altijd Voordeel of een Dal Voordeel. Wat heb je precies omgezet naar 1e klas?

Als jij een permanente klassewissel hebt gedaan, dan blijven jouw Keuzedagen wel gewoon 2e klas. Ook dit kun je wijzigen: per Keuzedag of voor de volledige set Keuzedagen. Dit hoeft overigens niet.

Ik heb een daluren voordeel kaart en het was de bedoeling dat ik alles over zou zetten naar 1e kl. Heb waarschijnlijk dan niet goed gelezen - maar ja ... als je 80 bent wordt het allemaal wat moeilijker.
Bedankt.
Dat kan gebeuren, Peet! Ook op je 30e zie je weleens iets over het hoofd 🙂.

Als je inderdaad alles naar 1e klas wil zetten, mag je mij best even een privébericht sturen. Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen. Een privébericht stuur je door op mijn naam en dan 'Stuur bericht' te klikken. Als je mij je naam en geboortedatum geeft, kan ik je gegevens er bij pakken.
Ik zie dat je een Voordeelurenabonnement hebt, dat op 07-11-2015 is verlengd. Ik heb jouw Keuzedagen per 07-12-2015 gewijzigd naar 1e klas. Voor de 2e klas Keuzedagen zou je 22,50 terugkrijgen, en de nieuwe set kost 49,50. Dit wordt met elkaar verrekend, wat betekent dat wij nog 27 euro zullen afschrijven.

Reageer