beantwoord

Alternatief vervoer-onterecht saldo van OV-chipkaart

• 25 november 2018
  • 3 reacties
  • 217 Bekeken

Vandaag liep ik door het station van gouda. Omdat er werkzaamheden aan het spoor zijn kon ik door het poortje heen het centraal station in. Nu wilde ik eten gaan halen aan de andere kant van het spoor dus liep ik door het station heen zonder van een trein gebruik te maken. Ik checkte perongeluk (automatisme) uit. Hierdoor werd er als ik het goed heb 10,00 afgeschreven van mijn ov, terwijl ik niet gereisd heb via ns. Hoe zou ik die 10,00 terug kunnen krijgen?
icon

Beste antwoord door Denice NS 26 november 2018, 09:12

Hee LucDanen. Welkom bij de Community!

Vervelend natuurlijk dat er onbedoeld saldo van je kaart is geschreven! Voor restitutie kan je het beste contact opnemen met onze Klantenservice. Dit gaat het makkelijkste via Chat, Facebook of Twitter 🙂.

Laat je weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

3 reacties

Hee LucDanen. Welkom bij de Community!

Vervelend natuurlijk dat er onbedoeld saldo van je kaart is geschreven! Voor restitutie kan je het beste contact opnemen met onze Klantenservice. Dit gaat het makkelijkste via Chat, Facebook of Twitter 🙂.

Laat je weten of het gelukt is?
Gelukkig ben je niet gecontroleerd toen je zonder incheckt door het station liep, anders was het flink duurder geworden.
Reputatie 7
Badge +3
Ook als het poortje open staat is het niet toegestaan daar door te gaan zonder in te checken. Je hebt geluk gehad dat je geen boete hebt gekregen.

Reageer