beantwoord

anonieme ov kaart verloren

• 17 september 2017
  • 3 reacties
  • 664 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb mijn anonieme ov kaart verloren.
Is er een mogelijkheid om te controleren of dat deze misschien gevonden en afgegeven is?
icon

Beste antwoord door Thom 17 september 2017, 13:49

Nauwelijks. Een anonieme kaart is wel voorzien van een nummer, maar dat is aan uw kaart gekoppeld, niet aan u. Ik denk eerlijk gezegd dat u geen realistische kans maakt de kaart ooit terug te zien. Het saldo kan helaas ook door een ander gebruikt worden. Het is in die zin te vergelijken met het verliezen van los geld.
Een persoonlijke kaart is wat dat betreft iets gunstiger.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Nauwelijks. Een anonieme kaart is wel voorzien van een nummer, maar dat is aan uw kaart gekoppeld, niet aan u. Ik denk eerlijk gezegd dat u geen realistische kans maakt de kaart ooit terug te zien. Het saldo kan helaas ook door een ander gebruikt worden. Het is in die zin te vergelijken met het verliezen van los geld.
Een persoonlijke kaart is wat dat betreft iets gunstiger.
Hoi joyce69, welkom op ons Serviceforum!

Balen dat je je kaart bent verloren. Je zou even kunnen informeren bij onze gevonden voorwerpen afdeling, maar zoals Thom ook aangeeft is de kans erg klein. Hier vind je wat meer informatie.
Badge +3
Als je het nummer weet, kan je het opsporingsformulier invullen en hopen dat hij ingeleverd wordt op een station.

Dan heb je ik meen 5 dagen om hem op te halen en daarna gaat hij naar het depot en kost het je € 15,- om teruggestuurd te krijgen, als ze dat al doen...

Vul vooral ook andere kenmerken in, zoals een hoesje er omheen of kleine beschadigingen. Bij een volgende kaart gewoon met een marker-pen je telefoonnummer er op zetten!

Reageer