beantwoord

Automaatcrash

• 23 juni 2015
  • 4 reacties
  • 176 Bekeken

Ik en mijn vriend waren gisteren mijn ov aan het opladen tussen 20.00 en 20.09 waren er 20 euro klein geld aan het in gooien en toen we nog 3 euro moesten schoot de machine op zwart scherm en kwam er na een paar minuten deze automaat is buiten gebruik betreft automaat 201 op station zoetermeer.
Daarna hebben we hem opgeladen met 20 euro via een andere/ nieuwe automaat op het station
Hoop dat we er iets aan kunnen doen.
Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door Inge NS 23 juni 2015, 19:10

Welkom op het forum Arnoudvanastrn! Vervelend om te lezen dat het opwaarderen van je saldo niet helemaal goed is verlopen. Ik wil je aanraden om dit incident even voor te leggen aan onze telefonische klantenservice via het telefoonnummer 030-751 51 55. Als je een Twitteraccount hebt, kan je er ook voor kiezen om een berichtje te sturen naar onze Twitteraccount @NS_online. Hopelijk is coulance een optie.
Bekijk origineel

4 reacties

Elk automaat heeft een nummer en op de desbetreffende automaat staat ook het storing nummer erop vermeld waar je naar toe kan bellen.
Ik heb dat nummer gebeld 30 minuten lang stond er 1 wachtende voor u
Hmm vreemd is er geen NS personeel aanwezig? Of heb je het nummer misschien nog een keer gebeld?
Welkom op het forum Arnoudvanastrn! Vervelend om te lezen dat het opwaarderen van je saldo niet helemaal goed is verlopen. Ik wil je aanraden om dit incident even voor te leggen aan onze telefonische klantenservice via het telefoonnummer 030-751 51 55. Als je een Twitteraccount hebt, kan je er ook voor kiezen om een berichtje te sturen naar onze Twitteraccount @NS_online. Hopelijk is coulance een optie.

Reageer