beantwoord

Automatisch opladen afgezegd maar toch wordt er automatisch afgeschreven.

  • 17 januari 2020
  • 3 reacties
  • 86 Bekeken

Beste NS, 

Een tijdje geleden heb ik automatisch opladen van mijn abonnement verwijderd, door het formulier uit te printen, te ondertekenen en op te sturen en toch wordt er nog geld afgeschreven van de desbetreffende rekening. Momenteel is de klantenservice niet bereikbaar dus daarom benader ik jullie via NS community. 

Ik hoop op een snelle reactie, 

Met vriendelijke groet,

... 

icon

Beste antwoord door Thom 17 januari 2020, 16:14

U moet hiervoor OV-chipkaart benaderen. Daar kunt u uw kaartnummer opzoeken en het uitzetten. NS gaat hier niet over.

Snel genoeg? ;-)

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U moet hiervoor OV-chipkaart benaderen. Daar kunt u uw kaartnummer opzoeken en het uitzetten. NS gaat hier niet over.

Snel genoeg? ;-)

Hallo R.54BC33 en welkom bij de NS Community. 

Zoals Thom al aangeeft kan NS hier helaas weinig aan doen omdat het geen NS product is. De Klantenservice OV-chipkaart kan je helpen. 

Badge +3

Specifiek deze link https://www.ov-chipkaart.nl/vragen-en-antwoorden/hoe-zet-ik-automatisch-opladen-stop-.htm

En stap 2 niet vergeten… Haal het stopzetten op als bestelling bij een automaat (supermarkt, station, Primera).

Reageer